SUSAN REINER

 

Susan heeft met haar 15 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling vele organisaties van binnen gezien. Dit combineert ze met ruime leidinggevende ervaring, waarbij het vertalen van ingewikkelde strategie, organisatie-doelstellingen en HR-beleid naar de dagelijkse praktijk centraal staat. En dat altijd met als doel: resultaten behalen en mensen vanuit hun kracht en met plezier laten werken. Op een pragmatische, doelgerichte manier individuen en teams helpen met het versterken van hun persoonlijk leiderschap, dat is waar ze voor staat. Bijvoorbeeld in een rol als interim manager, maar ook bij grote en kleine verandertrajecten of als 'tweede vrouw’ binnen een organisatie. Ze heeft zowel ervaring met het ontwikkelen van HR-strategie als met het effectief en praktisch inzetten van uiteenlopende HR-instrumenten.

 

 

Kracht:

Susan is authentiek, oprecht, eerlijk en kritisch. Ze werkt vanuit de grote lijn, staat boven de materie, creëert vanuit vrijheid en geeft een onafhankelijke kijk op zaken.

 

Ze weet de juiste insteek te kiezen afgestemd op de persoon waarmee ze in gesprek is. Mensen laten ontdekken waar hun kracht zit, hoe ze die kunnen inzetten en op basis daarvan daadwerkelijk gaan groeien, persoonlijk en vakinhoudelijk. Nooit bang om eerlijke feedback te geven, maar altijd met de overtuiging om de andere te helpen en verder te brengen.